søndag 16. august 2009

Meir spinning

No har eg spunne ferdig den burgunder fargebunten som eg hadde. Har prøvd meg med ulike fargekombinasjonar, og her er noko av det ferdigtvinna garnet på rokken.



Etter å ha tvinna garnet, må det hespast opp på eit hespetre for å laga ei hespe. Eg har to slag hespetre. Dette som du ser her, og eit som er montert på rokken.


Etter at hespa er ferdig, må garnet vaskast, men det er viktig at det får liggja i ro i vatnet, så ikkje garnet blir tova.


Etter at garnet er vaska, legg eg det inni eit handkle, og trykkjer forsiktig ut det meste av vatnet. Så hengjer eg hespene til tørk.


Her er dei ferdig tørka, og her ser de at eg har prøvd meg på ulike fargekombinasjonar.


Så var eg så heldig at eg fekk meg noko alpakkatops. Tusen takk for det. Utruleg mjukt og godt å spinna av, og resultatet er og eit mjukt og godt garn.

3 kommentarer:

Dorthe sa...

Det er en nydelig farge den røde... det må være morsomt å spinne og du får det jo virkelig til:)Lekkert garn:)

Jorun sa...

Nydelig rødfarge ja. Veldig interessant å se...

Marit sa...

Dette fikk meg til å huske bestemors spinning og vasking av garnet før det ble sokker til oss (lange,helt opp).
Nydelig farge på garnet ditt.
Tusen takk for fine kommentarer på bloggen min.