lørdag 1. august 2009

Feriespinning

Eg hadde tilgang på ein gamal rokk medan eg var på ferie, og den var jo fristande å prøva. Ullkardebånd hadde eg i kofferten, så etter litt smurning og nytt tau så var det berre å setja i gong.



Eg var spent på om eg i det heile tatt fekk den til å fungera. Det gjekk bra, men den var ikkje så enkel å spinna på. Derfor vart det ikkje så mykje feriespinning som eg hadde tenkt, men det var likevel kjekt å få prøva å spinna på ein slik gamal rokk. Den er 92 år, og har vore mykje brukt, så den har vel tent si plikt.



Her er garnet som eg spann på rokken.



Når eg kom heim, spann eg resten av ullkardebåndet som eg hadde med meg.



Her er resultatet av det.

3 kommentarer:

Stubbetufsa sa...

Det er artig å spinne, jeg gjorde det som ungjente!
Nå har jeg nok med å strikke og veve!

Jorun sa...

Du verden så spennende!
Jeg har en håndtein, og karder og et par kilo ukardet ull liggende, men har aldri prøvd meg.
Tror det vil bli litt av en utfordring....

Anonym sa...

Hei Bodil.Tusen takk for komentarene på bloggen min.Det er så koslig.Jeg har bare vert inn på den andre bloggen din.Du er så flink til å spinne det er ikke enkelt har prød det selv.Mange hilsner fra Bodil B