lørdag 2. februar 2013

Sinnasaujakken

No har eg og endeleg strikka  Sinnasaujakken til Pinneguri.

Og det måtte jo bli med garn som eg har spunne sjølv.

Eg kjem alltid tilbake til kor kjekt det er å strikka med sjølvspunne garn.

Og på denne jakken med så trivelege sinnasauer, var det jo ekstra kjekt.


Eg har gjort diverse endringar. Blant anna så strikka eg den fram og tilbake. Deretter strikka eg stolpane, og sydde dei på.
 Det gjekk ikkje med så mykje garn. 218 gram inkludert knappar.

Takk for at du såg innom, og god helg :)


33 kommentarer:

Strikkebesta sa...

Kjempeflott! Nydelege fargar, du har grunn til å vere kry:)

KariL sa...

Nydellig og ser kjempedeilig ut og i tillegg med egenhendig spunnet garn. Du har lov til å være kry av deg selv. Jeg beundrer.

Ha en fortsatt god helg!

Hilde sa...

Nydelig jakke. Har tenkt å strikke denne jakken, jeg også, har funnet garn frem så får vi se når det blir startet opp.

Bente Simone sa...

Så fin den ble! og artig med den litt skiftende fargen.

hobbyogquiltekitty sa...

Så fin jakke! Og takk for kommentaren. :)..vet du jeg har også begynt å spinne- det er så morro. Gleder meg til å strikke av mit eget garn. :)

lirosa sa...

FANTASTISK VAKKER :-)

-trenger vel ikke si noe mer....

Grete sa...

Så nydelig jakke:) Du er kjempeflink.

fale artut sa...

Jag tycker att de där skiftningar i färg är så trevliga! Jättefin kofta, och visst är det ganska häftigt att sticka med egenspunnet garn? Tack för din kommentar!

Knutine sa...

Nydelig jakke,ser så myk ut.
Håper det er greit at jeg blir følger?

Mvh Wenche

Anne på landet sa...

Du Britt du Britt du er dessverre en utdøende rase;)Helt fantastisk å se hva du tryller frem helt fra skretch...
Spinner garn og lager til og med garn fra hundepels...
Utrolig gøy å se alt du år til!
Sinnasaujakken var nydelig!
Fin ullpåske til deg og klem fra meg!

Anne på landet sa...

Du Britt du Britt du er dessverre en utdøende rase;)Helt fantastisk å se hva du tryller frem helt fra skretch...
Spinner garn og lager til og med garn fra hundepels...
Utrolig gøy å se alt du år til!
Sinnasaujakken var nydelig!
Fin ullpåske til deg og klem fra meg!

Ruths datter sa...

For en nydelig jakke. Og med selvspunnet garn. Mjukt og godt. Så fint arbeide du gjør.
Klem

Rosehagen sa...

Nydelig, nydelig;) Å så av garn du har spunnet selv. Bare imponert jeg. Jeg har bitte litt selvspunnet garn, men det er til pynt;-)

God lørdag;)

Klem fra Ann-Mari

HH sa...

Nydeleg jakka! Av eige garn, fantastisk!
Eg har fine korger til å ha spøt og garn i. sjå her: http://www.allverdas.no/butikk/korger

Grete sa...

Nydelig jakke. Du er kjempeflink:)

Gørill sa...

Den jakken har jeg også lyst til å strikke! Jeg har mønsteret. Den ble lekker i ditt garn. Jeg får aldri bestemt meg i hvilke farger og hvilket garn jeg skal bruke...

Miranne sa...

Så lekker den blei i litt melert, skiftande garn. Det må vere ei heilt eiga kjensle å vete at du har spunne garnet sjølv, også. Flink!

Turid sa...

Så flott jakke - av sjølspunnet garn!
Du har all grunn til å være glad og stolt av den.
Har sett på dette mønsteret tidligere av denne sinnasau jakken , liker det.
En fin dag til deg , takk for kommentar.

Janes hobbykrok sa...

Så flott "sinnasaujakke" og tenk at du har spunnet selv. Utrolig flotte farger og jakken ser veldig behagelig ut. Flott innsats.

malla-b sa...

Kjempeflott jakke. Så flott at du har spunne garnet også.

maska sa...

Nydelig sinnasau jakke.
Så gøy med garn du har spunnet selv.

Muffin sa...

Den ble kjempefin!

Lilla dør sa...

Nydelig jakke du har strikka👍

Torunn Tangen sa...

"Sinnasauer", hvorfor dèt?

Nydelig arbeid!

God natt :)

Hanne sa...

Så utrolig kult at du har spunnet garnet til jakken selv. Kjempe flott.

Gurimalla sa...

Nydelig jakke! Og så med selvspunnet garn! Jeg har nettopp kjøpt meg ull og har børstet støvet av mormors rokk så jeg skal prøve meg på spinning jeg også.

Unknown sa...

Utrolig fin må jeg si å så mye jobb ser jeg også.
Den vil jeg prøve meg på en gang også, du er så flink med strikkepinnene.
God kveld til deg.

Grete sa...

Flott sinnasau kofte du har strikket.
Nydelig garn du spinner.:)

Muffin sa...

Kjempefin! Og så lite garn du har brukt da! Den må jo være både lett og deilig å gå med!

Strikkepause sa...

Så fantastisk fin i selvspunne garn. Moro.

Lilla dør sa...

Fantastisk fin! Jillt med sjølvspunne garn

Aud sa...

Så flott! Spennende med garn du spinner selv :-)

Rigmor sa...

Så flott jakken din ble, må vær utrolig gøy å spinne, strikke plagg av selvlaget garn 🙂 du må fortsette å blogge, er jo så mye fint du lager 😉