søndag 25. oktober 2009

Eit artig prøveprosjekt i spinning

Dette er Nico, og han er med på dette spinneprosjektet. Han tilhøyrer rasen Samojed, og er ein type polarhund. Pelsen hans er utruleg tjukk og mjuk, og han er som ein levande kosebamse. Hundehåra kan brukast til å spinna av, og det måtte jo prøvast. Dei skal blandast med 50% ull, så ut ifrå det visste eg at det ville bli litt vanskelegare å spinna.


Her har eg 10 gram saueull til venstre, og 10 gram hundehår til høgre. Først vaska eg håra, og så blanda eg dei med saueull som var vaska. Deretter karda eg dei, og sette meg til å spinna. Eg kjende med ein gong at det ikkje var så lett å spinna som vanleg ull, men med litt trening så håper eg at det går bedre etter kvart. Eg trudde at garnet kom til å bli veldig fluffy på grunn av hundehåra, men så veldig fluffy vart det ikkje. Grunnen til det kan og vera at Nico berre er 4 mnd. enno, og har derfor ikkje fått så lang pels.


Her er resultatet, ei lita hespe på ca. 20 gram. Eg er så heldig at eg skal få spinna av hundehåra som blir børsta av han, så det blir nok fleire små hesper etter kvart. Dei skal eg ta godt vare på, så får vi sjå etter kvart kva som blir laga av det.

6 kommentarer:

Margrethe sa...

Å så spennende! Foreldrene mine hadde en japansk spisshund før (nesten helt lik samojed bare mindre) og den hadde så myk og herlig perls. Vi var inne på tanken om å samle på hår som vi børstet av, men det ble aldri gjort. Hadde det vært i dag, skulle jeg ha spurt om du ville laget garn av hårene. Hadde jo vært kjempeartig å hatt garn med ull fra egen hund. :)

Dorthe sa...

For et spennende prosjekt du har gående der:) Gleder meg til å se hva du skal strikke av det.

Strikkebesta sa...

Artig! Trur nok det ligg litt fram i tid for mitt vedkomande å eksperimentere med hundehår, men kanskje med tida... Takk for oppmuntrande kommentar, som du ser så har eg bestemt meg for å lære spinnekunsten. Jo, det er kjekt, men eg har litt for lite tid til å kose meg med det. Skifta nemleg jobb i haust, og ofte er eg ikkje heime før i sjutida om kvelden.(Ja, faktisk, slik kan det vere å vere lærar!)

Anonym sa...

Hei.Det må jeg si var spennenes.Har hørt om å lage garn av hundehår men aldrig sett det.Virkelg stilig.Skal bli kjekt å høre hvordan det er å strikke av.Ha en riktig fin Mandag.Klem fra Bodil B....

Anonym sa...

Hehe. Du kunne fått litt av min, hun er liten, men det hadde blitt et par nøster av henne likevel ;)

Muffin sa...

Herlig :) Hundeull varmer mye mer enn vanlig ull. Jeg har samlet ull fra vår keeshond og har fått spunnet 1 kg garn, har over 1 kg ren hundeull liggende på loftet! Har fått både jakke og tøfler av vovven!