onsdag 2. mars 2011

Fiber

Eg er så heldig at eg har fått masse fiber til bursdagen min.

Store buntar med herlege fargar.

Det skal bli ei fryd å setja seg ned med rokken og spinna av alt dette  :)



All fiberen  er Merinoull, ei mjuk og kløfri ull, som er veldig god å spinna av, og som gjer mjuke og behagelege plagg. Alt er kjøpt hos Spinnvilt, der eg var på spinnekurs.

Som de ser, så har eg allerede prøvd meg litt. Eg hadde kvit merinoull frå før, så den svarte hespa er tvinna saman av ein spole svart, og ein spole med vekselsvis svart og kvit. Dermed blir det svarte og melerte striper når ein strikkar av det. Her er det 47 gram, og ca. 218.4 meter.
Grønfargen syns eg var så fin, så eg spann ei hespe med berre grøn. Den vart 48 gram, og ca. 245 meter.

4 kommentarer:

ullfori sa...

Gratulerer med dagen !
Masse deilig fiber, blir spennende å se når du har spunnet det ! Ha en fin fin kveld :)

KariL sa...

Gratulerer med vel overstått. Nydelige farger. Her blir det masse deilig garn. Blir noe lagt ut for salg?

Anonym sa...

Hei.Kjempe fin gave.Regner med at det er en gave rett i blinken for det.Nydelige farger.Kos deg masse ved rokken å ha en riktig fin helg.Klem fra Bodil.

Mia sa...

Gratulerer med dagen som var. Vilken kanongave du fick, dette skaper spinnerglede :)